Smartpoint

smartpoint-kauppa

Toimitusehdot

Voimassa 6/2014 alkaen

Verkkokauppa

Smartpoint (Routec Oy, y-tunnus 0966415-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6). Yrityksen toiminta on Finanssivalvonnan alaista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Laskulla ostaminen

Laskulla ostaminen mahdollista sopimuksen mukaan yritysasiakkaille.

Osamaksulla ostaminen

Osamaksu on mahdollinen Checkout maksunvälityspalvelun Joustoraha-maksutavalla. Asiakkaan tulee lukea ja hyväksyä erikseen maksupalvelun tarjoajan ehdot ja rajoitukset.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A, 4 krs.
33100 TAMPERE
Y-tunnus: 2196606-6
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
0800 552 010 (0,00€/min)
09 - 4282 7110 (pvm/mpm)
Arkisin klo 09 – 16
www.checkout.fi/

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Lisäksi saat Checkout Finland Oy:n maksuvahvistusviestin, jonka kautta pääset seuraamaan toimituksen etenemistä. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Jos et saa viestiä, ole välittömästi yhteydessä kauppiaaseen.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset Matkahuollossa lähellä-, bussi- tai jakopakettina asiakkaan valinnan ja Matkahuollon kuljetusehtojen mukaan. Vaarallisen aineen lähetyksestä laskutetaan erilliskäsiteltävä maksu. Kaikkia vaarallisia aineita ei voida toimittaa lähellä -pakettina Siwaan tai Valintataloon. Näissä tapauksissa muutamme toimitusosoitteen lähimpään Matkahuollon tai Matkahuollon-asiamies toimipisteeseen noudettavaksi. Vaarallisen aineen erilliskäsittelymaksun sisältävät tuotteet on selvästi merkitty tuotteen kohdalle.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1 - 3 päivää. Toimitustuotteissa pyrimme noudattamaan samaa aikataulua, mutta mahdollinen 1 – 2 päivän viive voi esiintyä. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tarvittaessa tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme asiakkaalle mahdollisimman pian.

Toimitustuote

Osa verkkokaupassa myytävistä tuotteista on ns. toimitusmyynnissä ja toimitetaan suoraa maahantuojan varastosta, näiden tuotteiden osalla saattaa esiintyä normaalista pidempi toimitusaika. Pääsääntöisesti maahantuojilla on verkkokaupassa myytävät tuotteet varastossa ja ne saadaan heti toimitukseen, emme kuitenkaan vastaa siitä jos maahantuojalta on tuote toistaiseksi päässyt loppumaan. Tällaisissa tapauksissa ilmoitamme asiakkaalle mahdollisimman pian viivytyksestä.

Tarjoukset

Verkkokaupassa oleva tarjous on voimassa niin kauan kun tuotetta on saatavissa, tai tarjouksessa mainittu aikaraja umpeutuu. Tarjouksessa olevan tuotteen jäljellä oleva määrä on mainittu tuotetietosivulla. Myyjä ei vastaa jos tarjouksessa oleva tuote loppuu ennen määräajan umpeutumista, eikä tarjoustuotetta korvata muulla tuotteella. Verkkokaupan tarjoukset ovat voimassa vain verkkokaupasta tilattaessa.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palautuksen tulee aina tapahtua Matkahuollon kautta.

Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuneet kulut, palautus ilman kuluja on mahdollinen vain erikseen niin sovituissa tapauksissa. Emme lunasta posti- tai rahtiennakolla palautettavia tuotteita.

Palautusosoite:

Routec Oy
Matkahuolto, Espoo

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon.

Muuta

Katso maksutapakohtaisia lisätietoja lukemalla Checkoutin maksuehdot